29 Nisan 2009 Çarşamba

BRÜKSEL LAHANASI SALATASI

EEE MALUM DİYET... :)))
EMİNİM AMAAAN SALATANINDA TARİFİ OLURMU DİYOSUNUZ... AMA BENİM GİBİ DİYET YAPANLAR İÇİN DEĞİŞİK ALTARNATİF OLSUN DİYE YAYINLAMAK İSTEDİM... AMA NORMAL YEMEK YANINA SALATA OLARAKDA YAPABİLİRSİNİZ....

MALZEMELER

  • 4-5 ADET BRÜKSEL LAHANASI
  • 4-5 YAPRAK MARUL
  • 1 TAZE SOĞAN
  • 2 DOMATES
  • 1 SALATALIK
  • 3-4 DAL MAYDONOZ
  • 1 YEMEK KAŞIĞI ZEYTİNYAĞ (YAĞ MİKTARI ARZUYA GÖRE ARTTIRILABİLİR)
  • 1 AD LİMONUN SUYU
  • TUZ

YAPILIŞI

BÜTÜN MALZEMELER YIKANIR. İSTENİLEN BİÇİMDE DOĞRANIR. BRÜKSEL LAHANALARI 4 E BÖLÜNÜR. ARZUYA GÖRE TABAĞA ALINIR. ZEYTİNYAĞ, LİMON SUYU VE TUZ İLAVE EDİLİR. AFİYETLE YENİR :))

2 yorum:

beyhan dedi ki...

bugünlerid mi görcektim allahım:((( nurcan ve otlar sebzeler:) seni tebirk ediyorum arkadaşım arkadanyım devam ama şunu bilki gerçekten ihtiyacın yok artık.

eline sağlık eminim güzel olmuştur salatan

nuralp dedi ki...

beyan benim vahim durumumu bu yorumundan daha güzel anlatan bişey olamazdı inan :)) ama yılmak yok devam!! daha ne kadar dişimi sıkabilirim bilmiyorum ama... bana dua et anlımın akıyla çıkayım şu diyetten :(((

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin