14 Mayıs 2009 Perşembe

KISIR

HASTALIKLARDAN KAFAMI KALDIRAMADIĞIM İÇİN UZUN BİR SÜRE BLOĞUMA UĞRAYAMADIM. DAHA TAM İYİLEŞMİŞ SAYILMAYIZ AMA Bİ FIRSATIM OLDU HEMEN BİR TARİF EKLEYİM DEDİM. PC KAYITLI FOTOLARA BAKARKEN İLK GÖZÜME ÇARPAN KISIR OLDU. HEMEN HERKES BİLİR TABİ KISIRI BİLMEYENLER İÇİN TARİFİNİ VERİYORUM...

MALZEMELER
  • 1 SU BARD İNCE KISIRLIK BULGUR
  • 1 TATLI KAŞIĞI SİLME LİMON TOZU
  • 2 YEMEK KAŞIĞI BİBER DOMATES SALÇASI KARIŞIMI
  • 1 KÜÇÜK BOY KURU SOĞAN
  • TUZ
  • KARABİBER
  • KIRMIZI TOZ VE PUL BİBER
  • 3-4 KAŞIK ZEYTİNYAĞ (ARZUYA GÖRE ARTTIRILABİLİR)

AYRICA

  • 1-2 ORTA BOY KABUKLARI SOYULMUŞ KÜP DOĞRANMIŞ DOMATES
  • 1 KÜP DOĞRANMIŞ SALATALIK
  • 5-6 YAPRAK MARUL
  • 2 TAZE SOĞAN
  • ARZUYA GÖRE SİVRİ BİBER
  • 1 LİMONUN SUYU

YAPILIŞI

BULGURU Bİ KABA ALIN.AYRI Bİ KABTA ILIK SUYLA LİMON TOZUNU ERİTİN.BU SUYLA BULGURU YIKAYIP SUYUNU SÜZÜN (ZATEN BULGUR SUYUN ÇOĞUNU ÇEKİYOR BU ESNADA). BEKLEYEME BIRAKIN. ÖTE YANDA KURU SOĞANLARI İNCE KIYIN. MALZEMELER KISMINDA YAZAN BÜTÜN MALZEMELERİ BULGURA KATIP İYİCE YOĞURUN. DAHA SONRA "AYRICA" KISMINDA YAZAN MALZEMELERİ KATIP KARIŞTIRIN. SERVİSE HAZIR AFİYET OLSUN...

4 yorum:

beyhan dedi ki...

kısıııııııııııııııır herşey bir yana kısır bir yana benim için. çok severim çok. aklıma gelmesi canımın istemesi yeterli anında kalkar yapar yerim tabak tabak tabi sonrası biraz kötü oluyor bulgurlar midede kaçıcak yer arıyorlar ama napalım kısır bu değer herşeye:)) ellerine sağlık arkadaşım çok güzel görünüyor.

nuralp dedi ki...

ARKADAŞIM VALLA BEN SENİN GİBİ HERGÜN YAPMIYORUM AMA ARADA BANADA KISIR KRİZİ GELMİYO DEĞİL:)) SENİNDE ELLERİNE SAĞLIK...

Adsız dedi ki...

ay benim eşim kısır hastası çok sağolun bize yardımcı oluo tariflerinz

nuralp dedi ki...

ADSIZ, KEŞKE YORUMUNUZUN SONUNA İSMİNİZİ YAZSAYDINIZ. TARİFLERİMİ BEĞENMENİZE ÇOK SEVİNDİM. YİNE BEKLERİM...

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin