2 Haziran 2010 Çarşamba

ÖRGÜ HIRKA

Biliyorum bir çok kişi benden tarif bekliyor ama net ve modemimde yaşadığım problemler hala tam olarak düzelmiş değil. Pc den kaynaklanıyorsa diye format attırdık bu sefer pc de kafayı yedi. :) Uzun süre net bağlantım açık kalamıyor malesef. Hal böyle olunca tarif eklemek benim için epey zorlaştı.
Neyse gelelim hırkaya... Bu hırkayı sevgili arkadaşım Berrin örmüş. Daha kışın foto çekmiştim ama yayınlamak nasip olmamıştı. Gerçekten çok muntazam örgüsü var ve renk uyumu harika olmuş. Erkek çocuk hırkası ama renklerini değiştirerek kız çocuklarınada uygulanabilir diye düşünüyorum. Örmek isteyenlere kolay gelsin... :)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım iyi günlerde kullan çok şık öpüyorum...

Sevil Şahin dedi ki...

arkadaşın berrinin ellerine sağlık çok cici olmuş..
sevgiler

Unknown dedi ki...

Pc bir an önce düzelir inşallah. Fazla özletme kendini.
Hırka çok hoş görünüyor. Arkadaşının ellerine sağlık.

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin