28 Haziran 2010 Pazartesi

PORSİYONLUK KUMPİR





Evde kumpir tadına doyasıya varmak ve misafirlerinize hoş bir sunum yapmak isterseniz bu tarif tam size göre...


Ben "Hünerli bayanlar" Müge hn'ın sitesinde gördüm. Kendimce değişiklikler yaparak uyguladım. Tavsiyem mümkün olduğunca misafirlerinizin gelmesine yakın yapıp ılık servis etmeniz...





MALZEMELER


  • 3 kg patates

  • Yarım fincan süt

  • 3 yemek kaşığı tereyağ

  • 1 çay bard rendelenmiş kaşar peyniri

  • Tuz


DİĞER MALZEMELER



  • 1 çay bard bezelye

  • 1 çay bard haşlanmış tane mısır

  • 1 çay bard kornişon (minik doğranmış)

  • 1 çay bard sosis (minik doğranıp kızartılmış)

  • 1 çay bard haşlanmış havuç (minik doğranmış)

  • 1 çay bard doğranmış yeşil zeytin

  • Ketçap, mayonez


YAPILIŞI


Patatesleri güzelce yıkayıp haşlayalım. Mümkün olduğunca sıcakken soyup, süt, tereyağ, kaşar rendesi ve tuz ilavesiyle güzelce ezelim. (ben ezme aparatıyla eziyorum)


Küçük kek kağıtlarına patatesleri paylaştıralım. Ortalarını oyup diğer malzemelerden paylaştıralım. En son ketçap ve mayonez sıkıp servis edelim. Afiyet olsun...


4 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

Ellerine sağlık canım afiyet bal olsun
sevgiler

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

mmm... nasıl da canım çekti şimdi.
çalışınca pek bir üşengeç oldum ben, oysa evdeyken hiç boş durmazdım yahu =)

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

mmm... nasıl da canım çekti şimdi.Evdeyken neler neler yapılıyor da, çalışınca pek bir üşengeç oldum ben galiba =)

Defne Kızın Anası dedi ki...

tam benlik. ellerin dert görmesin canım arkadşaım

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin