23 Ağustos 2010 Pazartesi

FIRINDA DOMATES BİBERLİ KUZU PİRZOLA vee Ben geldim...


Yokluğumun farkına vardınızmı bilmiyorum ama nerdeyse 1,5 ay olmuş bloğuma yeni bir tarif eklemeyeli... Yaz malum, tatildi, düğündü (abimin oğlunun sünnet düğününü yaptık) derken günler geçip gitmiş. Tabi birde başımın belası net bağlantısında daha doğrusu modemimizde yaşadığımız problemimiz vardı...


Beni özlediniz mi?:))


Bu kadar zaman ara verince ne yazacağımıda bilemez olmuşum...:) Bu arada bloğumdan uzakken doğru düzgün fotoğraf çekesim bile olmadı. Yinede küçük bir arşiv oldu eklememi bekleyen, ama önceden her yaptığımın fotoğrafını (bloğuma eklemek için) çeken ben fotoğraf makinesinden bile uzaklaştım... Bu arada ramazan ayındayız iftar davetleri oluyor. Bende iki davet verdim evimde. Birinin sadece masa fotoğrafı var diğerinin oda yok. Eşimin arkadaşları sağolsunlar ellerinde fotoğraf makinesiyle gelmişler masamı çektiler eğer onlardan fotoyu alabilirsem sizinle paylaşıcam...


Geç kaldım biliyorum ama hepinizin ramazan ayı mubarek olsun, hepimize hayırlar getirsin inş...


Gelelim tarifimize... Ramazanda iftar davetleri için lezzetli ve pratik bir alternatif...




MALZEMELER


  • 1 kg kuzu pirzola
  • 3 ad domates
  • 3 ad biber
  • 50 gr margarin
  • Tuz, kekik, kırmızı biber, karabiber

YAPILIŞI


Pirzolalarımızı alıp, tuz ve baharatlarla güzelce harmanlıyoruz. Fırın tepsimize diziyoruz. 200 C fırına veriyoruz.
Öte yanda bir tavada margarin ve biberi kavuruyoruz. Üzerine domatesleri ilave edip kavurmaya devam ediyoruz.
Kavrulunca fırında kızaran pirzolalarımızın üzerine domatesli biberli karışımı ilave ediyoruz. Pirzolalar pişince fırından çıkarıp yanında pilavla sıcak servis ediyoruz.
Afiyet olsun...

14 yorum:

umutluhayat dedi ki...

hoşgeldin cnaım özlettin.kuzu pirzolada pirzolada nefis olmuş

nuralp dedi ki...

UMUTLU HAYAT, TEŞEKKÜR EDERİM... BU KADAR ÇABUK FARKEDİLMEK ÇOK GÜZEL... SEVGİLER...

kalpkurabiye dedi ki...

canım Hoşgeldin..
Dilerim allah ayırmaz bizi artık ısınırsın hemen blog hayatına:)
ellerine sağlık canım yemeğin nefis görünüyor..
mutlu haftalar dilerimm..
sevgiler.

Unknown dedi ki...

Yokluğun farkedilmez mi senin. Çok özlettin kendini. Hoşgeldin.

Defne Kızın Anası dedi ki...

canım arkadaşım damardan giriş yapmışsın :)) hoşgeldin çok özledik seni çoooooook. mübarek ramazanda buralarda olmayışın bir yandan iyi olmadıda diyemem hani:)) senin yemeklerini gördükçe ağzımın suyu aktığı için.

öptük arkadaşım çook hemde

nuralp dedi ki...

DENİZ'CİM CANIMSIN... SAĞOL BİTANEM... BENDE KISA ZAMANDA ISINMAYI UMUYORUM:) ÖPÜYORUM SENİ...

nuralp dedi ki...

MAHPERİ, ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM... ÖZLENECEK KADAR YER EDİNMİŞ OLMAK BENİ ÇOK MUTLU ETTİ... SEVGİLER...

nuralp dedi ki...

DEFNE KIZIN ANASI, AKEDEŞİM ESKİSİ GİBİ OLSAM BLOGSUZDA YETERDİM SANA AMA DUA ET ESKİ BEN DEĞİLİM:) BİZDE ÖPT SİZİİ...

BERRİN dedi ki...

SONUNDA YANİİİİİ..HOŞGELDİNN ARKADAŞIM.BİR DAHA BU KADAR ARA VERME.ELLERİNE SAĞLIK.HADİ DEVAM TARİF EKLEME BOŞ DURMA HADİ BAKAYIMMM...:)

evatolyesi dedi ki...

ellerinize sağlık bloğunuzu ilk ziyaretim hoşgeldiniz:)

dokuzuncubulut dedi ki...

Nefis bir tarif olmuş ellerinize sağlık.
Bereketli iftar sofralarınız olsun inşallah..
Sevgiler...

nuralp dedi ki...

BERRİN SAĞOL AKEDEŞİM, GÜLDÜRDÜN BENİ... ÖPT SENİ...

nuralp dedi ki...

EVATOLYESİ, SİZDE HOŞGELDİNİZ. ZİYARETİNİZ VE YORUMSUZ BIRAKMADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM... YİNE GRŞMEK ÜZERE...

nuralp dedi ki...

DOKUZUNCUBULUT, TEŞEKKÜR EDERİM. BLOĞUMU İLK ZİYARETİNİZMİ BİLMİYORUM AMA İLK YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin