26 Ağustos 2010 Perşembe

FIRINDA TAVUK ŞİŞ

Tavuk şiş tarifime geçmeden önce,


30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMInızı kutluyorum...




MALZEMELER



  • 1 kg tavuk pirzola (ızgaralık hazırlanan but)

  • Tuz, karabiber, kırmızı biber, kekik vb istediğiniz baharatlar

  • 3 yemek kaşığı margarin




YAPILIŞI



Tavuk pirzolalar derisinden ve kemiğinden ayrılır. küp küp doğranır. Baharatlarla ve tuzla harmanlanır. Minik çöp şişlere dizilir. Fırın poşetine yerleştirilir. Üzerlerine parça parça margarin konup 200 C fırına verilir. Yarım saat bu şekilde pişirdikten sonra Fırın poşeti yırtılıp alınır. Şişler tepside kalır ve fırında kızarması sağlanır. Bu sayede yumuşak kızarmış tavuk şişlerimiz olur.





NOT: Bu tarifi tavada kızartarakda yapabilirsiniz. Ancak kalabalık için hazırlıyosanız tavada çok vaktinizi alacağını düşünüyorum. Bu şekilde hem daha yumuşak hemde daha kolay pişirebilirsiniz.





Benim marketten aldığım çöp şişlerimin boyları uzun olduğu için kısaltarak kullandım. Sizde kısa şiş bulamassanız istediğiniz boyutlarda keserek kullanabilirsiniz. Servis ederken kısa boy şişlerin daha muntazam bir görüntü olduğunu düşünüyorum...



6 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık sunumla beraber harika gözüküyor ben tabağımı alsamki??,:D

kalpkurabiye dedi ki...

canım seninde 30 ağustos zafer bayramın kutlu olsun..
tavuğa ben hiç dayanamıyorum ya offff:))))
ellerine sağlık canım:)))
mutlu haftalar dilerim..

Sevil Şahin dedi ki...

cnm ellerine sağlık afiyet bal olsun
sevgiler

BERRİN dedi ki...

Bencede kısa boy şişler görüntü olarakta daha şirin ve kibar olmuş.Görüntü ağzımı sulandırdı,ayy nasılda canım çekti.Ellerine sağlık.Yiyenlere afiyet olsun :))

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel ve iştah açıcı görünüyor. Harika bir sunum. Hayırlı iftarlar.

Saygılar.

Meleğin Mutfağı dedi ki...

harika görünüyor canım ellerine sağlık..

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin