1 Eylül 2010 Çarşamba

2010 İFTAR DAVETİ (3)



Bu ramazan temmelliğimin hat safhalarını yaşıyorum resmen. Ramazanın başından beri evde doğru düzgün iftar yapmadık. Ya bi yerlere iftara davetliydik yada katılmamız gereken iftar yemekleri oldu. Son günlerde evdeyiz. Tabi bunda benim rahatsızlığımında payı yok değil:) Küçüklüğümden beri her ramazan yaşadığım böbrek sorunum gene nüksetti. Çok şükür bugün daha iyiyim. İyileşmeye başlıyorum.



Dilerseniz benden haberlere ara verip sizi daha fazla sıkmadan, geçen haftadan kalma benim ailemi davet ettiğim iftar soframa geçeyim...





5 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ah canım bilirimm böbrek rahatsızlığınııııı.. susuz kalamıyorsun ozaman sen..kıyamammm..
ama sofran pek güzel olmuş:)) emeklerine sağlık..
Allah kabul etsin..

nuralp dedi ki...

Evet aynen öle Deniz'cim. Susuz kaldığımda hemen nüksediyor. Dr lar oruç tutmayacaksın desede benim içim rahat etmiyor. Sonrada böle oluyorum. Çok şükür iyiyim. Allah dermansız dert vermesin. Sağol canımcım...

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Her daim bereketli sofraların olsun..
Ellerine sağlık her şey cok güzel muntazam..

Böbrek hastası biri olarak seni çok iyi anlıyorum.Ben rahatsızlığımdan dolayı ne yazık ki oruçumu tutamıyorum tutdugum da soluğu dıyalız makınasında alıyoruz.
RABBİM DERMAN SIZ DERT VERMESİN CÜMLESİNE !
Acil şifalar , geçmiş olsun kendine dıkkat et sağlık ihmale hiç ama hiç gelmiyor..

Yaşamın tüm güzellikleri her daım senınle olsun dileklerımle..
Sevgiler.

nuralp dedi ki...

Çok şükür diyalize girecek kadar ilerlemedi ama dediğin gibi ihmale gelmiyor. Benim sorunum susuz kaldımmı çıkıyor ortaya. Teşekkür ederim ilgine...

Sevil Şahin dedi ki...

nurcum çok gecmiş olsun tatlım acil şifalar dilerim
masada yok yok maşallah ellerin dert görmesin afiyet bal olsun
ayrıca dünkü dogum günü mesajın içinde çok teşekkür ederim
sevgiler

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin