24 Kasım 2010 Çarşamba

BLOG YAZARLARI TOPLANTISI

Bu yazımı yayınlamak için çok geç kaldım biliyorum ama ancak fırsat bulabildim. Biliyosunuz 6 Kasım'da blog yazarları Annemin eli Zehra öğretmenim sayesinde buluştu. Bende bu buluşmaya katılma imkanı buldum ve çok güzel vakit geçirdim. Kimseyi tanımadığım için giderken tereddütlü ve heyecanlıydım ancak herkes güler yüzlü içten olunca tereddütlerimin yerini orada olma mutluluğu aldı.


Zehra öğretmenimin eşi Ağaçkakan mutfak sponsorluğunda harika bir kahvaltı ettik. Kendilerine tekrar teşekkür ediyorum.




Bu buluşmaya İstanbul'dan gelen blog yazarları arkadaşlarımızda vardı. Onlarla tanışma imkanı bulduğum içinde çok mutlu oldum. 19 aralıkda İstanbul'da buluşmayı planlıyorlarmış, umarım katılma imkanım olur.:) Kuzinede kızaran ekmek Aylin hn gelirken Becel ürünleri getirmiş bizlere sağolsunlar...


Blogger arkadaşlarımızdan Gönülünce lezzetler'de Canattan türk kahvesi armağan etti. Keyifle tüketiyoruz:)
Birde Nilüfer Belediyesinden not defterleri verildi....

Emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler...




Ayrıca bugün öğretmenler günü. (Kayınpederim öğretmen emeklisi) Başta kayınpederimin, bu buluşma sayesinde yakından tanıma fırsatı bulduğum Zehra öğretmenimin, arkadaşım Serpil'in, Çiğdoşumun ve emeklerini hiç bir zaman unutmadığım öğretmenlerimin olmak üzere,

BÜTÜN ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLU OLSUN...



2 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmm en kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle kocaman öpüyorum.

kalpkurabiye dedi ki...

canım harika bir buluşma olmuş katılan herkesten okuduk:))

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin