4 Kasım 2010 Perşembe

BURSALI BLOG YAZARLARI BULUŞUYOR

6 Kasım Cumartesi günü Bursa'lı blog yazarları, Annemineli Zehra hn önderliğinde buluşuyor. Bu buluşmaya nasip olursa bende katılacağım. Bursalı blog yazarlarından katılmak isteyen olursa Cuma günü 12:00 a kadar Zehra hn'a bildirmesi gerekmektedir. Ayrıntılar için Annemineli tıklayabilirsiniz.
Yanlış bilmiyorsam bu 3. Bursalı blog yazarları buluşması. Ancak ben ilk defa katılacağım. Kimseyle tanışmadığım için biraz tedirgin ama daha çok heyecanlıyım. Umarım hepimiz için güzel bir gün olur...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım bende ilk defa katılıcam.İlkokul çocukları
gibi heycanlıyım:))Görüşmek dileğiyle öpüyorum.

Emelin Güncesi dedi ki...

Buluştuk ve de ne güzel oldu,değil mi?Seni tanıdığıma sevindim.Bu arada sayfamda seni mimledim. :)

adriana1983 dedi ki...

merhaba canım bloguma one lovely blog ödülü verildi ve 15 kişi ile paylaşıp haber vermem gerekiyordu bunlardan biride sensin:http://kirmizirouge.blogspot.com/2010/11/benimde-artk-bir-odulum-varrrr.html

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin