24 Kasım 2010 Çarşamba

KIZ ÇOCUKLARI İÇİN ATKI BERE TAKIMI

Bayram öncesi iki bere takımı ördüm. Pembeliyi arkadaşım Bahar'ın kızı, oğluşumun arkadaşı Zümra için ördüm. Hem bayram hediyesi olsun istedim hemde aralıktaki doğum günü için erken bir hediye. Ama, sahibine ancak önceki akşam verebildim dolayısıyla gecikmiş bir bayram hediyesi oldu. (Zaten bu gidişle bloğumun ismini değiştirip "gecikmiş" yapsam isabet olacak:)) İyi günlerde kullanır inş...






Bu kırmızılı takımda canım arkadaşımın biricik kızı Defnoş'uma doğum günü için küçük bir armağan olsun istedim. Montu kırmızı olduğu için renk tercihimi ona göre yaptım. Kız çocukları için örmek isteyen olursa bereyi tığ ile, atkıysa şişle ajur örneği ördüm. Yine saten ip kullandım. Tığ işi ördüğüm çiçeklerle ve boncuklarla süsledim....



1 yorum:

KEO dedi ki...

kırmızılıyı canlı canlı gördüm geçen haftasonu:) çok güzel olmuş elinize sağlık...

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin