2 Ocak 2011 Pazar

SEBZELİ KREMALI TAVUK


Kim bilir ne zaman yapmışım bu yemeği :) Arşivimde boynu bükük duruyordu yayınlayım bari dedim.:) Yemekteyizde görmüştüm sebzeli kremalı tavuk yemeğini. Tavuğu değişik şekillerde yapmayı seviyorsanız doğru bir tercih olabilir. Hemde çok pratik...


Biliyorum bloğumu yine ihmal ediyorum ama kimi zaman yoğunluk, kimi zaman hastalık, kimi zaman isteksizlik... Bir türlü rutine oturtamadım tarif eklemeyi :)



MALZEMELER

  • 8 ad kemiksiz tavuk budu

  • 2 ad kabak (rendelenmiş)

  • 2 ad havuç (rendelenmiş)

  • 1 pk krema (200 ml)

  • 1 pk kremalı mantar çorbası (toz halinde kullanılacak)

  • Tuz, karabiber, kırmızı biber (dilediğiniz baharat)


YAPILIŞI


Tavuk hariç diğer bütün malzemeler bir kaba alınıp karıştırılır. Tavuklarda ilave edilir harmanlanır. Fırın tepsisine tavuklar ve üzerine karışım yerleştirilir. Mümkünse bir süre dolapta bekletilir. (Beklerse daha lezzetli oluyor) 180-200 C kızgın fırında pişirilir. Afiyet olsun...

3 yorum:

gülcan dedi ki...

Yeni yilin saglik huzur getirsin güzellikler sizin olsun tüm ailenne sevgiler canim öptüm. .

kalpkurabiye dedi ki...

canım sen iyi olda rutine oturmasın boşver:)
sebzeli tavuğun lezzetli olmuş görüntüden belli canım benim:)

BAL ANNE dedi ki...

farklı tavuk tarıflerı ararken
buldum sizi
cok farklı geldi bana
ozellıkle de kuru mantar corbası lezzetı hakkında bılgı ıstesem kesın yapacagım ama
mantar corbası benı dusundurdu
sımdıden tskler

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin