28 Temmuz 2011 Perşembe

MİLFÖY HAMURUNDAN PEYNİRLİ KARNIYARIK BÖREK

Fotoğrafsız tarif eklemek bu olsa gerek:) Kestim biçtim bu böreğin tarifini eklemek için inat ettim:) Önümüz ramazan iftar menülerinizde börek tercih ederseniz değişik şekillerde yapmak istiyorum derseniz, işte size güzel bir alternatif:) Tarifi çok basit, şekil biraz el oyalasada çok kolay:) Eeee daha ne olsun dimi:) Buyrun...:

MALZEMELER


  • 1 pk miflöy hamuru

  • 1 yumurta sarısı

İÇ MALZEMESİ İÇİN



  • 250 gr peynir

  • 1-2 yaprak taze soğan (yeşil kısmı)

  • Çeyrek demet maydonoz

YAPILIŞI


Miflöy hamurları aşağıdaki fotoğrafta görüldüğü gibi kesilir. Kesilen kenarlar çapraz olarak karşılıklı katlanır. Ortada boş kalan kısma karıştırdığımız iç harç konur. Kenar kısımlara yumurta sarısı sürülür 180 C fırında pişirilir. Ilık servis edilir. Afiyet olsun...





0 yorum:

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin